Heb je een vraag? mail ons

Gratis verzending voor alle bestellingen van meer dan € 75,00

Garantie & Klachten

Garantie

Wij geven om onze producten en doen ons uiterste best om deze in topconditie aan je te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor je aanspraak kunt maken op garantie. Op grond van het Europese recht zijn wij aansprakelijk voor elk gebrek van overeenstemming dat binnen een termijn van twee jaar na de levering van de goederen aan het licht komt. Je kunt aanvullende rechten hebben op grond van het Nederlandse recht.

Wanneer je een gebrek aan het product ontdekt of zou horen te ontdekken dient u binnen een redelijke termijn contact op te nemen met ons. Een redelijke termijn is in ieder geval twee maanden. Onder omstandigheden kan een termijn van langer dan twee maanden ook acceptabel zijn.

Indien je tijdig contact met ons opneemt zorgen wij voor een kosteloze reparatie of voor vervanging. Zie onze retourneren pagina voor de instructies.

In het geval van garantie wordt gehandeld volgens de garantievoorwaarden van de betreffende leverancier c.q. fabrikant conform onze algemene voorwaarden. 

Klachten ontstaan door verkeerd gebruik of door normale slijtage worden niet in behandeling genomen. 

De garantie vervalt als er reparaties door derden zijn verricht, de gebreken zijn ontstaan door oneigenlijk gebruik of als er sprak is van nalatigheid.

Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door deze te mailen naar vragen@goedbewust.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om het geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Gratis verzending

bestellingen boven de €75

100% veilig afrekenen

iDeal / Creditcard

Vragen?

Bekijk onze vragenbank